Mes: junio 2022

PROJECTE CREU ROJA – IES GRAN VIA

L’alumant del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Integració Social al llarg d’aquest curs 2021-22 ha participat en el PROJECTE de Creu Roja en el que han treballat utilitzat SCAPEROOM, Noves tecnologies i metodologies participatives aspectes i factors que provoquen aquests tipus de migracions i les conseqüències per a les persones i els seus drets. Des…
Leer más

CONVIVÈNCIA ENTRE EL IES GRAN VÍA I CIFP CANASTELL. CLOENDA DE CURS I D´INTERVENCIONS.

Hui dilluns 13 de juny, alumnes del Cicle Superior d’Integració Social i l’alumnat de les Qualificacions Professionals del CIFP Canastell han gaudit d’una segona trobada en la que s’han organitzat jocs que fomenten la conviència i la companyonia. Hui ha sigut la segona trobada en la que les alumnes del torn de vesprada del Cicle…
Leer más

ACTIVIDADES “REFRESCANTES” EN LAS ESCUELAS INFANTILES DEL BARRIO.

El alumnado del Ciclo de Educación Infantil ha diseñado y puesto en práctica actividades para el alumnado de la Escuela Infantil El Tossalet y la Escuela Infantil Benacantil. Los niños y niñas has disfrutado de las actividades relacionadas con el agua, como: el gusano de agua, relevo con esponjas, el globo loco, pintando con hielo,…
Leer más

ACTIVIDADES APRENDIZAJE-SERVICIO 1º CFGS INTEGRACIÓN SOCIAL

Hoy nos hemos acercado un poco más a nuestra comunidad. El alumnado de 1ºB CFGS Integración Social han estado en el centro comunitario Juan XXIII ayundando a los niños del barrio a interesarse por la lectura, identificar emociones y disfrutar de la magia. Una actividad basada en la metodología de aprendizaje-servicio que ha sido posible…
Leer más