PROJECTE CREU ROJA – IES GRAN VIA

L’alumant del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Integració Social al llarg d’aquest curs 2021-22 ha participat en el PROJECTE de Creu Roja en el que han treballat utilitzat SCAPEROOM, Noves tecnologies i metodologies participatives aspectes i factors que provoquen aquests tipus de migracions i les conseqüències per a les persones i els seus drets.

Des del Mòdul de Mediació Comunitària, l’alumnat dels dos grups d’aquesta formació han creat dos projectes que fomenten la intervenció de persones que es troben en aquesta situació.

Avuí, 9 alumnes han representat al Cicle de la Família Professional de Serveis Socioculturals i a la Comunitat i de manera especial a la resta d’alumnes del Cicle d’Integració Social exposant els seus projectes i compartint l’experiència amb la resta d’estudiants i centres que han participat al llarg de tota la Comunitat Valenciana.