CONVIVÈNCIA ENTRE EL IES GRAN VÍA I CIFP CANASTELL. CLOENDA DE CURS I D´INTERVENCIONS.

Hui dilluns 13 de juny, alumnes del Cicle Superior d’Integració Social i l’alumnat de les Qualificacions Professionals del CIFP Canastell han gaudit d’una segona trobada en la que s’han organitzat jocs que fomenten la conviència i la companyonia.

Hui ha sigut la segona trobada en la que les alumnes del torn de vesprada del Cicle Superior d’Integració Social s’han tornat a trobar amb els estudiants als que van impartir un Taller de Resolució de Conflictes i millora de la Convivència.

El centre Canastell ens ha convidat a un esmorçaret en el que alumant, professorat i tècnics hem compartit un matí amb rialles, música i activitats.

Les alumnes Alejandra Trinidad, Andrea Finestrat, Paula Alcalá, Mireia Díaz, Janira Mozos, Belén Hernández, Marta Agullo i Isabel Trigueros han fet un molt bon treball dinamitzant i treballant de manera lúdica i experièncial habilitats que són precises per a crear espais de col·laboració i convivència.

Us deixem fotos d’alguns moments al llarg de la joranda.